Om een keuzemenu in Microsoft Word aan te maken, volg je de volgende stappen:
Start een Word-document op, dit kan een leeg bestand zijn of het bestand waar je het keuzemenu aan wilt toevoegen.
Ga naar 'Bestand' helemaal linksboven in beeld en klik vervolgens linksonder in beeld op 'Opties'.
In het nieuwe venster ga je naar 'Lint aanpassen' aan de linkerkant.
Scrol naar beneden bij de hoofdtabbladen en zorg ervoor dat 'Ontwikkelaars' is aangevinkt.
Ga naar het onderdeel 'Ontwikkelaars' boven in het lint en zoek naar 'Besturingselementen'.
Kies een van de twee opties voor de weergave van je keuzemenu, de middelste twee iconen.
Klik op 'Eigenschappen' in het lint in dezelfde categorie als het keuzemenu en vul de eigenschappen voor vervolgkeuzelijst in, om een optie toe te voegen aan de keuzelijst, klik je op 'Toevoegen'.
Vul de tekst in van de optie en klik op 'OK' om een optie toe te voegen, herhaal deze stap voor alle gewenste opties.
Klik op 'OK' als je klaar bent met toevoegen van alle opties.